preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trnovec

Login
UPISI U 1. RAZRED

IDEMO U SREDNJU

e-usmjeravanje:

NASTAVA NA DALJINU

Virtualne učionice

- nalaze se u aplikaciji MS Teams

POVEZNICE PREMA STRANICAMA VAŽNIMA ZA ORGANIZACIJU NASTAVE NA DALJINU

Škola za život

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

DUZS

           

Državna uprava za zaštitu i spašavanje
             Pozivni centar 112

 

Anketa
Voliš li čitati ?





PROJEKTI
 
 

   

   

  

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
e TIMSS 2019 - Međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja
Autor: Gordana Trakoštanec, 26. 3. 2018.

e TIMSS istraživanje se provodi u organizaciji Međunarodnog udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća, a bit će provedeno u više od 60 zemalja svijeta. Provodi se svake četiri godine u 4. i 8. razredima osnovne škole.TIMSS istraživanje u Hrvatskoj provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja u suradnji s Međunarodnim istraživačkim centrom za TIMSS i PIRLS iz Bostona.

 

Ispitivanje je u  našoj školi provedeno 21. 03. 2018. godine, a sudjelovali su učenici 4.a i 4.b razreda, učitelji koji predaju matematiku i prirodu i društvo u tim razredima, roditelji učenika i ravnateljica škole.


Cilj TIMSS istraživanja je, na valjan i pouzdan način, procijeniti koja matematička i prirodoslovna znanja i vještine posjeduju učenici četvrtih i osmih razreda diljem svijeta.

Istraživanje TIMSS procjenjuje i interpretira razlike između nacionalnih obrazovnih sustava u svrhu unapređenja poučavanja i učenja Matematike i Prirode i društva diljem svijeta.

Podaci koji se prikupljaju istraživanjem služe za praćenje obrazovnih sustava i pružaju informacije bitne za oblikovanje obrazovne politike bez otkrivanja identiteta ispitanika.

                              

U istraživanju TIMSS sudjeluje nacionalno reprezentativni uzorak učenika, stoga se rezultati postignuća učenika izražavaju jedino kao nacionalni prosjek.

Istraživanje je provedeno  u obliku prilagođenom za računalo.

Oblik ispita prilagođen za računala donosi živopisne, animirane i dinamične interaktivne zadatke koji pružaju vizualno atraktivno iskustvo ispitivanja, što će učenike dodatno motivirati za rješavanje zadataka.

Neki od doživljaja naših učenika o ispitivanju: 

"Na ispitivanju je bilo super, naučila sam nešto novo, ponavljala sam uz ispitivanje. Najviše sam voljela zadatke o prirodi".
"Meni je bilo jako zanimljivo. Zadatci nisu bili teški ali je trebalo razmišljati."
"Meni je bilo jako dobro, nije bilo teško i mislim da bi takav način testiranja bio dobar i ubuduće."
"Sjećam se pokusa... Osjećao sam se radosno i veselo što smo pisali i bilo je super."
"Jučer je bilo super. Osjećala sam se lijepo i ponosno što mogu rješavati takvu vrstu ispita. Tako rješavati me jako veseli."
"Upitnici uopće nisu bili teški. Bilo je puno zanimljivih zadataka, posebno iz prirode i društva."
"Bilo mi je dobro. Najbolja mi je bila matematika."
"Meni su neki zadatci bili teški, a neki lakši. Svi su mi bili zanimljivi i sve sam ih riješio."




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju