2018-03-26 09:20:55

e TIMSS 2019 - Međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja

e TIMSS istraživanje se provodi u organizaciji Međunarodnog udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća, a bit će provedeno u više od 60 zemalja svijeta. Provodi se svake četiri godine u 4. i 8. razredima osnovne škole.TIMSS istraživanje u Hrvatskoj provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja u suradnji s Međunarodnim istraživačkim centrom za TIMSS i PIRLS iz Bostona.

 

Ispitivanje je u  našoj školi provedeno 21. 03. 2018. godine, a sudjelovali su učenici 4.a i 4.b razreda, učitelji koji predaju matematiku i prirodu i društvo u tim razredima, roditelji učenika i ravnateljica škole.

Cilj TIMSS istraživanja je, na valjan i pouzdan način, procijeniti koja matematička i prirodoslovna znanja i vještine posjeduju učenici četvrtih i osmih razreda diljem svijeta.

Istraživanje TIMSS procjenjuje i interpretira razlike između nacionalnih obrazovnih sustava u svrhu unapređenja poučavanja i učenja Matematike i Prirode i društva diljem svijeta.

Podaci koji se prikupljaju istraživanjem služe za praćenje obrazovnih sustava i pružaju informacije bitne za oblikovanje obrazovne politike bez otkrivanja identiteta ispitanika.

                              

U istraživanju TIMSS sudjeluje nacionalno reprezentativni uzorak učenika, stoga se rezultati postignuća učenika izražavaju jedino kao nacionalni prosjek.

Istraživanje je provedeno  u obliku prilagođenom za računalo.

Oblik ispita prilagođen za računala donosi živopisne, animirane i dinamične interaktivne zadatke koji pružaju vizualno atraktivno iskustvo ispitivanja, što će učenike dodatno motivirati za rješavanje zadataka.

Neki od doživljaja naših učenika o ispitivanju: 

"Na ispitivanju je bilo super, naučila sam nešto novo, ponavljala sam uz ispitivanje. Najviše sam voljela zadatke o prirodi". "Meni je bilo jako zanimljivo. Zadatci nisu bili teški ali je trebalo razmišljati." "Meni je bilo jako dobro, nije bilo teško i mislim da bi takav način testiranja bio dobar i ubuduće." "Sjećam se pokusa... Osjećao sam se radosno i veselo što smo pisali i bilo je super." "Jučer je bilo super. Osjećala sam se lijepo i ponosno što mogu rješavati takvu vrstu ispita. Tako rješavati me jako veseli." "Upitnici uopće nisu bili teški. Bilo je puno zanimljivih zadataka, posebno iz prirode i društva." "Bilo mi je dobro. Najbolja mi je bila matematika." "Meni su neki zadatci bili teški, a neki lakši. Svi su mi bili zanimljivi i sve sam ih riješio."

Osnovna škola Trnovec