PODRŠKA RODITELJIMA - POZIV
Dragi roditelji,
Istraživanja pokazuju da u vrijeme pandemije više od 30 posto odraslih razvija simptome anksioznosti i depresivnosti, a više od 50 posto ima izražene znakove stresa. Utjecaj pandemije na mentalno zdravlje roditelja i visok roditeljski stres mogu negativno utjecati na roditeljska ponašanja, a time i mentalno zdravlje djece.
Više od 50% roditelja smatra da socijalno distanciranje i financijske brige ometaju njihovo roditeljstvo (University of Michigan, 2020).
Od početka pandemije COVID-19 Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba je prilagodila pružanje svojih usluga aktualnoj situaciji te kontinuirano djeci i roditeljima, koji iz različitih razloga ne mogu ostvariti zdravstvene usluge uživo, pruža iste informacijsko-komunikacijskim sredstvima sukladno odluci i odobrenju HZZO-a.
Pozivamo roditelje djece osnovnoškolske dobi da se uključe u naše online grupe podrške za roditelje koje će se odvijati srijedom od 18:00 do 19:15 sati putem Zoom platforme.
Grupe će se odvijati tijekom pet susreta, pod vodstvom psihologa, psihijatra, neuropedijatra, socijalnog pedagoga i socijalnog radnika, u kojima će se pružati multidisciplinarna podrška, psihoedukacija i prilika za postavljanje svih pitanja koja muče roditelje u ovom izazovnom periodu.
Sudjelovanje u online grupama za podršku roditelji mogu ostvariti temeljem uputnice liječnika primarne zdravstvene zaštite (pedijatar, obiteljski liječnik, školski liječnik) za dijete.
Prva radionica je predviđena za srijedu, 2. prosinca 2020. Klikom na
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfEzDytEPCPppOMO648LXAfI7f9mtIdZb33d4Jg63F4kkdJRA/viewform?gxids=7757
bit ćete upućeni na prijavni obrazac kojeg Vas molimo da ispunite nakon čega ćemo Vam se povratno javiti s detaljnim informacijama.
Za dodatne informacije pozivamo roditelje da se jave na mia.roje@poliklinika-djeca.hr, a podatke za pristup roditelji će dobiti nakon prijave i preuzimanje uputnice.
Unaprijed hvala na suradnji.
Vaša Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba
[OPŠIRNIJE]
INDIVIDUALNI RAZGOVORI S RODITELJIMA U ŠK. GOD. 2020./2021.
OSNOVNA ŠKOLA TRNOVEC
Šk. god. 2020./2021.
INDIVIDUALNI RAZGOVORI S RODITELJIMA
SVI: zadnja srijeda u mjesecu u 17,00 sati i pojedinačno s roditeljima.
Svi individualni razgovori odvijati će se putem telefona/mobitela, a uživo samo na poseban poziv i dogovor s razrednikom/com, pedagoginjom, ravnateljicom.
Razredni nastavnici
|
Razrednik odjela
|
Vrijeme
|
Karmen Sohr
|
1.a
|
petak, 2. sat 2. sat (9:30 – 10:15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17,00 sati
|
Romana Težački
|
1.b
|
utorak, 3.sat(10:30-11:15)i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Željka Vitez
|
2.a
|
četvrtak, 3. sat (10:30 – 11:15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Marina Marin
|
2.b
|
četvrtak, 4. sat (11:30 – 12:15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Ana Sabolić
|
3.a
|
srijeda, 4. sat (11:30- 12:15 ) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Helena Lacko
|
3.b
|
četvrtak, 3. sat (10:30 – 11:15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Mirjana Vuković
|
4.a
|
srijeda, 5. sat (12:20 – 13:05) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Nikolina Bajić
|
4.b
|
četvrtak, 4. sat (11:30 – 12:15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17,00 sati
|
Sanja Moharić
|
5.a
|
utorak, 3.sat (10:30-11.15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Emanuela Timin Perić
|
5.b
|
petak, 2. sat (9:30 – 10:15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17,00 sati
|
Matija Vugrinec
|
6.a
|
utorak, 4. sat(11:30- 12:15 ) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Draženka Magić
|
6.b
|
četvrtak, 3. sat (10:30-11.15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Patrik Majcen
|
7.a
|
utorak, 3. sat (10:30-11.15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Maja Matko Ešpić
|
7.b
|
ponedjeljak 3. sat (10:30 – 11:15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Dario Novosel
|
8.a
|
petak 3. sat (10: 30 - 11:15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Mirjana Vugrinec
|
8.b
|
petak 3. sat (10: 30 - 11:15) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
Gordana Trakoštanec
|
pedagog
|
srijeda, 1. sat (8,30 – 9,15 i po dogovoru) i zadnja srijeda u mjesecu u 17 sati
|
[OPŠIRNIJE]
STAVOVI I MIŠLJENJA RODITELJA, UČENIKA I NASTAVNIKA POVEZANI S NASTAVOM NA DALJINU u šk. god. 2019./20.
[OPŠIRNIJE]
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2020./2021.
Na temelju članka 22. stavka 7. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine«, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010 – ispr., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019), ministrica znanosti i obrazovanja donosi
ODLUKU
O UPISU UČENIKA U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021.
/eli/sluzbeni/2020/62/1240
[OPŠIRNIJE]
HZJZ: SAVJETI ZA RODITELJE
S obzirom na trenutno povoljnu epidemiološku situaciju, sva djeca se mogu vratiti u škole - 1. - 4. razred osnovne škole...
[OPŠIRNIJE]
15. 05. - MEĐUNARODNI DAN OBITELJI
Dragi roditelji, kao i svakog dana roditeljstva provedimo aktivno barem jedan dio dana s našim najvećim blagom - našom djecom u razgovoru, igri, druženju, šetnji, zajedničkom čitanju, sportskim ili kreativnim aktivnostima...
Obitelj je prvo učilište društvenosti, najmanja i najprirodnija zajednica u kojoj su članovi povezani zajedničkim životom, poštovanjem i ljubavlju.
Roditelji kao digitalni uzori - film
https://www.youtube.com/embed/_X7nZop1-Ro
i Kritičko razmišljanje u digitalnom okruženju - radionica za roditelje (priloženo u pdf)
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
- priložen pdf dokument
[OPŠIRNIJE]
POVRATAK U "NORMALU" I PRIVIKAVANJE
Piše: Silvija Stanić, dipl.psih.univ.spec.iur
Ovih dana svjedočimo smanjenju krize uzrokovane pandemijom korona virusa, ušli smo u fazu popuštanja restriktivnih mjera kretanja i okupljanja i čini se kako idemo u smjeru kojem smo se nadali svih ovih dana u izolaciji od okoline.
A činjenica jest da smo punih mjesec i pol dana živjeli u krugu ukućana, većina nas je radila od kuće, većina djece i dalje ostaje u školi na daljinu. Preko noći smo ostali bez života na kakav smo navikli, ostali smo bez mogućnosti koje nikad nismo dovodili u pitanje, sve je postalo online, uglavnom sve životne aktivnosti dešavale su se iz jedne prostorije.

[OPŠIRNIJE]
KAMO NAKON OSNOVNE ŠKOLE?

Dragi roditelji, dragi osmaši,
Za sve vas koji još uvijek niste sigurni koju biste srednju školu upisali, donosimo nekoliko linkova na kojima ćete pronaći korisne informacije i neke od alata za samoprocjenu vlastitih profesionalnih interesa. Samo informirana odluka je dobra odluka pa zato iskoristite slobodno vrijeme koje vam je sada na raspolaganju i istražite predložene dostupne izvore.
Možete ih pronaći na: https://www.cisok.hr/kamo-nakon-osnovne-skole-2/
Brošura "Kamo nakon Osnovne škole?" - priložena u pdf.
[OPŠIRNIJE]
Online predstavljanje škola - ZA UČENIKE 8. RAZREDA
Predstavljamo vam projekt Online predstavljanje škola, novi sustav u kojem jednostavno možete dobiti sve informacije koje vas zanimaju o školi koju želite upisati!
Cilj ovog projekta je približiti škole mladima koji ih žele upisati, olakšati odabir i ponuditi školama novi kanal komunikacije prema mladima i njihovim roditeljima. Svjesni problematike u kojima se roditelji i mladi nalaze, u suradnji s portalom srednja.hr, Hrvatska zajednica županija želi olakšati situaciju i barem kroz virtualni svijet olakšati odabir za desetke tisuća koji uskoro moraju odlučiti gdje će se nastaviti školovati.
[OPŠIRNIJE]
„Moje tijelo – što bi htjelo?”
Zgodna pričica HZJZ iz projekta SPAHCO i priručnika "Zdravstveno-odgojne priče" , a govori o cjelovitosti ljudskog organizma pri čemu se naglašava važnost različitih organa i njihove funkcije. Namijenjena je djeci predškolske i mlađe školske dobi kao pomoć roditeljima i odgajateljima u jačanju njihovih kompetencija u zdravstvenom odgoju djece.
Cilj je ove priče ukazati na važnost ravnoteže aktivnosti i odmaranja, važnosti pijenja čiste vode, važnost boravka na svježem zraku i nepušenja , na funkcije pojedinih organa srce, pluća, mozak, želudac, bubrezi i dr.)

[OPŠIRNIJE]
JESTE LI DOBAR RODITELJ?
Test je dizajnirao Dr. Robert Epstein , jedan od najuglednijih američkih kliničkih psihologa. Test je sveobuhvatan popis deset vrsta vještina - "Desetka roditeljstva" - koje su važne za podizanje sretne, zdrave i produktivne djece. Sadržaj testa temelji se na znanstvenim istraživanjima, a test je empirijski potvrden u radu s grupom od 2.000 roditelja. Viši rezultati postignuti na testu povezani su s boljim rezultatima u odgoju djece.
Većina ljudi može test završiti u manje od 15 minuta te ne postoje pravi ili krivi odgovori. Samo odaberete odgovor koji najbolje odgovara.
Nakon što odgovorite na sva pitanja, dobit ćete detaljan izvještaj koji će vam dati rezultate i objasniti što oni znače.
Ovo je tek početak; jednom kada saznate svoje EIRV rezultate, postoje mnogi načini kako poboljšati svoje roditeljske vještine.
https://myparentingskills.com/Croatian/

[OPŠIRNIJE]
„MOBILNA APLIKACIJA STELLA“
"Stella" pruža pomoć u očuvanju mentalnog zdravlja djece i mladih.
-sadrži edukativne materijale o mentalnom zdravlju mladih te tehnike za samopomoć u svrhu boljeg razumijevanja vlastitih emocija
-Stella prvenstveno omogućava pružanje osnovnih zdravstvenih informacija o mentalnom zdravlju te vještine za povećanje samopoštovanja i suočavanja s čestim negativnim emocionalnim stanjima u adolescenciji poput anksioznosti i depresivnosti
Aplikacija Stella dostupna je besplatno na ovoj poveznici:
https://projekt-stella.com.hr/
[OPŠIRNIJE]
PEDAGOG - SAVJETODAVNI KUTAK ZA RODITELJE
Poštovani roditelji,
ova aplikacija služi tome da mi se možete obratiti pitanjem ili prijedlogom odgojno-obrazovnih tema o kojima biste željeli saznati nešto više ili imate nekih nedoumica, a potreban vam je savjet pedagoga.
Možete postaviti pitanje anonimno, a odgovor će biti objavljen na stranici škole u Kutku za roditelje. Srdačno vas pozdravljam i stojim na raspolaganju.
Gordana Trakoštanec, profesor pedagogije

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd4kpWYsY16bIrk5XS2HDE-S8gB1v9r7sDAP287D00IQTZU4w/viewform?usp=sf_link
[OPŠIRNIJE]
Centar ERF Zagreb
Dragi roditelji,
zbog trenutne situacije uzrokovane pandemijom virusa COVID-19 te nemogućnosti da usluge pružamo direktnim putem, Centar za rehabilitaciju nudi vam besplatno savjetovanje putem telefona vezano uz različita područja razvoja djeteta koja vas mogu brinuti.
U prilogu se nalazi popis područja iz kojih naši stručnjaci (psiholozi, edukacijski rehabilitatori, logopedi i socijalni pedagozi) pružaju podršku i savjetovanje, vrijeme u kojem možete nazvati stručnjaka te telefonski broj na koji se možete javiti.
Tu smo za vaša pitanja!
Djelatnici Centra za rehabilitaciju ERF-a
[OPŠIRNIJE]
MJERE POPUŠTANJA
Čekamo detaljnije upute Kriznog stožera i MZO-a

[OPŠIRNIJE]
KAKO MOŽEMO BITI EMOCIONALNO OTPORNIJI?
Djetinjstvo je nerijetko okarakterizirano kao relativno bezbrižno i jedno od ljepših perioda u životu.
Međutim, ne treba smetnuti s uma i nepredvidive situacije koje mogu kod djece baš kao i kod odraslih dovesti do značajnih količina stresa, ali i u ozbiljnijim situacijama uzrokovati traumatske reakcije. Traumatske reakcije su zapravo očekivane u emocionalno teškim situacijama i mogu dovesti do poteškoća na raznim planovima funkcioniranja kod djece, mladih i odraslih (kognitivnom, tjelesnom, ponašajnom i emocionalnom).
[OPŠIRNIJE]
[OPŠIRNIJE]
[OPŠIRNIJE]
KUTAK ZA RODITELJE
Dragi roditelji,
iako se nadamo da ova situacija izolacije i Nastave na daljinu neće još dugo potrajati, ovdje ćemo s vama podijeliti aktualne teme i poveznice u zamjenu za neposredni savjetodavni rad.
Kada se dogode zastrašujuće situacije, djeci je potrebno da imaju osjećaj sigurnosti pružen od strane njihovih roditelja, skrbnika, obitelji, voljenih. Potrebno je da roditelji pruže više razumijevanja i ljubavi svojoj djeci u ovim teškim vremenima.
NEŠTO SE JAKO ČUDNO DOGODILO U MOJEM GRADU
[OPŠIRNIJE]
MZO - PREPORUKE O ORGANIZACIJI RADNOGA DANA UČENIKA TIJEKOM ODRŽAVANJA NASTAVE NA DALJINU
Izvođenje nastave na daljinu predstavlja izazov za učitelja i učenika, ali i za cjelokupnu obitelj jer se proces učenja i poučavanja odvija kod kuće pa je potrebno osigurati određene preduvjete za učenje, ali i procijeniti koliko zapravo treba učiti.
Stoga je ova preporuka napisana na jednostavan način s konkretnim primjerima koji mogu biti od pomoći učenicima, učiteljima i roditeljima/starateljima.
[OPŠIRNIJE]
Individualni razgovori s roditeljima
[OPŠIRNIJE]