preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trnovec

Login

 

 

 

      

Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

DUZS

           

Državna uprava za zaštitu i spašavanje
             Pozivni centar 112

Anketa
Voliš li čitati ?





Koliko jos do

 

Produženi boravak

 

Š O  E   Ž N I   R A ?

 

Produženi boravak je neobvezni, ali kvalitetno osmišljen i organiziran oblik odgojno-obrazovnog rada s učenicima u školi nakon redovne nastave. Produženi dnevni rad nakon redovite prijepodnevne nastave nije ni nastava, ni igranje, ni slobodna aktivnost već dobro razrađeni i uravnoteženi oblik rada s ciljem cjelovitog razvoja učenika. Cilj i svrha produženog boravka je organizirati skrb o djeci mlađe školske dobi nakon redovne nastave te naučiti učenike kako učiti, istraživati, proučavati, surađivati i pomagati poštujući pritom skladan emotivan, društveni i psihološki razvoj učenika uz isticanje individualnih različitosti.

 


Roditelj kroz individualne razgovore s učiteljicom iz produženog boravka saznaje kakvo je dijete u igri, kako usvaja gradivo prilikom uvježbavanja, na kojim sadržajima treba dodatno poraditi, kako funkcionira u skupnom radu, koliko je spremno pomoći i kako prihvaća pomoć u skupnom radu, kako reagira na umor, kakvo je u blagovaonici, kako se nosi s problemima te koliko i na koji način sudjeluje u zajedničkim aktivnostima. 

 

 

LJ I   P A

Ciljevi realizacije sadržaja u produženom boravku u skladu su s općim ciljevima osnovnog obrazovanja:

1. Omogućiti djetetu pun život i otkriti njegove/njezine pune potencijale kao jedinstvene osobe.
2. Omogućiti djetetu njegov/njezin razvoj kao socijalnog bića kroz život i suradnju s ostalima kako bi doprinijela/doprinijeo dobru u   društvu.
3. Pripremiti dijete za daljnje obrazovanje i cjeloživotno učenje (učiti kako učiti).

 

S  A  U  Ž M  U

 

U produženi boravak, ove školske godine,  uključeni su učenici prvih, trećih i četvrtih razreda formirani u jednu  heterogenu skupinu koja broji 20 učenika. 

 

Produženi boravak u školi organizira se nakon redovite prijepodnevne nastave.   Trajanje produženog boravka je radnim danom od 12,00 sati do 17,00 sati prema sljedećem dnevnom rasporedu:

 

12,00 – 12,30           Prihvat učenika i učenički odmor od nastave (TV, računalo, knjige, dječji časopisi, društvene, elementarne igre).

 

 

12,30 -  12,55       Slobodno vrijeme (razgovor u krugu, društvene i elementarne igre, šetnja, igre u dvorištu, priprema razreda i materijala za rad).

 

 

13,00 - 13,30        Objed učenika (pranje ruku, smještaj učenika, razgovor o lijepom ponašanju za stolom).

 

 

  13,30 - 13,40       Odmor poslije objeda

 

 

13,40 – 15,00         Pisanje domaće zadaće, učenje, ponavljanje i vježbanje nastavnih sadržaja prema redovnom nastavnom planu i programu (djeca rade samostalno, a učiteljica se posvećuje manjim grupama ili pojedinom djetetu; pomaže onima kojima je pomoć neophodna, koji ne razumiju gradivo ili zadatak i na taj način potiče razvoj samostalnosti učenika).

 

 

15,00 – 17,00          Organizirano slobodno vrijeme (elementarne, štafetne i momčadske sportske igre na otvorenom ili u razredu, gledanje animiranih, igranih i dokumentarnih filmova, crtanje i čitanje stripova, slikovnica i knjiga, društvene igre, didaktičke i edukativne igre, estetsko uređenje učionice, ormara, panoa i kutića, školskog dvorišta i okoliša, vježbe za praktični život, kreativne, istraživačke, projektne, tematske, likovne, dramske, glazbene, plesne i komunikacijske radionice).

 

 

 

Učiteljica: Haritina Jerec

preskoči na navigaciju