preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trnovec

Login
NASTAVA NA DALJINU

NASTAVA NA DALJINU

Poštovani učenici i roditelji,

na ovom ćemo mjestu objavljivati potrebne inforamcije za nastavu na daljinu.

VIRTUALNE UČIONICE

5.a razred

5.b razred

6.a razred

6.b razred

7.a razred

7.b razred

8.a razred

8.b razred

VAŽNA OBAVIJEST

Od 18. ožujka 2020. online nastava održava se prema novim pravilima:

- nastavnici do 9 sati objavljuju materijale u formirane grupe na društvenoj mreži Yammer

- učenici od 9 do 10 sati trebaju 'lajkati' objave nastavnika u grupama kao dokaz da kreću s ispunjavanjem zadataka

- nastavnici su dostupni za upite svaki radni dan do 15 sati

POVEZNICE PREMA STRANICAMA VAŽNIMA ZA ORGANIZACIJU NASTAVE NA DALJINU

U nastavku su poveznice na stranice institucija gdje se mogu pronaći informacije o nastavi na daljinu i drugim važnim informacijama u izvanrednim okolnostima:

Škola za život: https://skolazazivot.hr/upute-za-e-ucenje/

Ministarstvo znanosti i obrazovanja: https://mzo.gov.hr/

Carnet: https://office365.skole.hr/

Agencija za odgoj i obrazovanje:https://www.azoo.hr/

Hrvatski zavod za javno zdravstvo: https://www.hzjz.hr/

Civilna zaštita: https://civilna-zastita.gov.hr/

 

STAVOVI I MIŠLJENJA RODITELJA, UČENIKA I NASTAVNIKA POVEZANI S NASTAVOM NA DALJINU u šk. god. 2019./20.

 

Škola za život

 

 

Osiguranje školske prehrane
    za  djecu u riziku od
          siromaštva u  
      šk.god. 2019.-2020.

 

      

   

  

Priloženi dokumenti:
Ja mogu.pdf

Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

DUZS

           

Državna uprava za zaštitu i spašavanje
             Pozivni centar 112

Anketa
Voliš li čitati ?





Koliko jos do

 

vijesti
PRODUŽENI BORAVAK ŠK.G. 2020./21. - rujan
Radmila Sačić / datum: 14. 9. 2020. 13:44

Boravak započinje s radom 14.9.2020. Formirane su dvije heterogene skupine - učenici 1. i 2. razreda (ukupno 25 prijavljenih učenika). Rad u produženom boravku provodi se sukladno uputama Stožera  - uvažavanje epidemioloških mjera. Iz tog razloga nismo trenutačno u mogućnosti organizirati boravak za učenike 3. i 4. razreda. 

Roditelji ne ulaze u školsku zgradu, nego čekaju svoju djecu ispred zgrade.

 


[OPŠIRNIJE]



RSS


Produženi boravak

 

                             Vidi izvornu sliku

ŠTO  JE   PRODUŽENI   BORAVAK  ? 


Produženi boravak je neobvezni, ali kvalitetno osmišljen i organiziran oblik odgojno-obrazovnog rada s učenicima u školi nakon redovne nastave. Pedagoška koncepcija rada u produženom boravku, kao i u nastavi, zasniva se na svim potrebama učenika i konkretnim utjecajem na njih. 


Produženi boravak ne svodi se samo na pisanje zadaće i dovršavanje jutarnjeg posla. On nije ni nastava, ni igranje, ni slobodna aktivnost već dobro razrađeni i uravnoteženi oblik rada s ciljem cjelovitog razvoja učenika. Djeca su boravku drugačija nego ujutro. Puno su umornija, samim time nemirnija, dekoncentriranija pa je zato potrebno izmjenjivati periode odmora, rada i igre. Učenici u boravku mogu više pratiti vlastiti ritam zbog fleksibilnosti u dnevnom rasporedu.


Učiteljica je u produženom boravku najprije odgojitelji, ali i mentor učenicima. Ona ih potiče, pomaže, ohrabruje, tješi, rješava probleme, ali i određuje vježbe i zadatke pomoću kojih provodi sate učenja.


Cilj i svrha produženog boravka je organizirati skrb o djeci mlađe školske dobi nakon redovne nastave te naučiti učenike kako učiti, istraživati, proučavati, surađivati i pomagati poštujući pritom skladan emotivan, društveni i psihološki razvoj učenika uz isticanje individualnih različitosti, prihvaćanje istih.


Djeca su oko 9 sati dnevno u školi, otprilike isto toliko dnevno spavaju. Treba istaknuti koliku važnost predstavlja rad i vrijeme provedeno u produženom boravku, kada su učenici sa svojim obiteljima svega 4-5 sati dnevno. Roditelji i učitelji produženog boravka trebaju surađivati prijateljski, jer dio roditeljske uloge preuzima upravo učitelj produženog boravka.

 

C I LJ E V I   P R O G R A M A

Ciljevi realizacije sadržaja u produženom boravku u skladu su s općim ciljevima osnovnog obrazovanja:

1. Omogućiti djetetu pun život i otkriti njegove/njezine pune potencijale kao jedinstvene osobe.
2. Omogućiti djetetu njegov/njezin razvoj kao socijalnog bića kroz život i suradnju s ostalima kako bi doprinijela/doprinijeo dobru u   društvu.
3. Pripremiti dijete za daljnje obrazovanje i cjeloživotno učenje (učiti kako učiti).

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

ORGANIZACIJA RADA U PRODUŽENOM  BORAVKU
 
U produženi boravak uključeni su učenici prvih, drugih, trećih i četvrtih razreda formirani u dvije heterogene skupine. Prvu skupinu čine učenici prvih i drugih razreda i ona broji 17 učenika. Drugu skupinu čine učenici trećih i  četvrtih razreda i ona broji 14 učenika. Svakog nastavnog dana na ručku nam se pridružuje još jedan učenik. 


Produženi boravak u školi organizira se nakon redovite prijepodnevne nastave. Trajanje produženog boravka je radnim danom od 12,00 sati do 17,00 sati prema sljedećem dnevnom rasporedu:


12,00 – 12,55 
Prihvat učenika i učenički odmor od nastave – slobodno vrijeme  (računalo, knjige, dječji časopisi, dječja enigmatika, društvene, elementarne igre, animirani filmovi, crtanje, čitanje enciklopedija, igre po izboru učenika, razgovor u krugu, šetnja, igre u školskom dvorištu ...).

 

Rezultat slike za lektira

Rezultat slike za društvene igre


13,00 - 13,30  
Ručak  (pranje ruku, smještaj učenika, razgovor o pristojnom ponašanju za stolom, bontonu, ophođenju s djelatnicima škole, korištenju pribora za jelo i dr.).

 

Rezultat slike za zdrava hrana


13,30 - 14,00   
Odmor poslije ručka  (najava dnevnih aktivnosti, kratki razgovor)

 


14,00 – 15,30       
Pisanje domaće zadaće, učenje, ponavljanje i uvježbavanje nastavnih sadržaja prema redovnom nastavnom planu i programu (djeca rade samostalno, a učiteljica se posvećuje manjim grupama ili pojedinom djetetu; pomaže onima kojima je pomoć neophodna, koji ne razumiju gradivo ili zadatak i na taj način potiče razvoj samostalnosti učenika).

 

Rezultat slike za write homeworkRezultat slike za write homework


   15,30– 17,00         
Organizirano slobodno vrijeme (elementarne, štafetne i momčadske sportske igre na otvorenom ili u razredu, gledanje animiranih, igranih i dokumentarnih filmova, crtanje i čitanje stripova, slikovnica i knjiga, društvene igre, didaktičke i edukativne igre, estetsko uređenje učionice, ormara, panoa i kutića, školskog dvorišta i okoliša, vježbe za praktični život, kreativne, istraživačke, projektne, tematske, likovne, dramske, glazbene, plesne i komunikacijske radionice).


 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

INDIVIDUALNI RAZGOVORI

 

Roditelj kroz individualne razgovore s učiteljicom iz produženog boravka saznaje kakvo je dijete u igri, kako usvaja gradivo prilikom uvježbavanja, na kojim sadržajima treba dodatno poraditi, kako funkcionira u skupnom radu, koliko je spremno pomoći i kako prihvaća pomoć u skupnom radu, kako reagira na umor, kakvo je u blagovaonici, kako se nosi s problemima te koliko i na koji način sudjeluje u zajedničkim aktivnostima. 

Roditelji i učitelji PB-a trebaju surađivati prijateljski  jer dio roditeljske uloge preuzima upravo učitelj produženog boravka.

 

Individualni razgovori s roditeljima čija su djeca korisnici produženog boravka za šk. g. 2019./2020. održavat će se

svakog ponedjeljka u vremenu od 11,20 do 12,05 sati  te    

svake zadnje srijede u mjesecu

u vremenu od 17,00 do 18,00 sati

u učionici produženog boravka.

 

 

 

Učiteljice produženog boravka: Anja Dukarić i Aleksandra Hrman

preskoči na navigaciju